1. importsource = "00131784-2002-04.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

Customization and the Common Good: A Conversation with Larry Cuban

Autor:

Scott Willis

Resumen:

Customization and Standardization Are Trends In Direct Conflict. How Do We Restore a Balance In The Goals of Schooling?

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

7

Periodo:

Abril 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-04.txt

  • Documento número 1573149
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Case for Diversified Schooling

Autor:

Ron Brandt

Resumen:

Why We Must Offer Families More Choices In Curriculum, Governance Structures, and Schools

Página:

12

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

7

Periodo:

Abril 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-04.txt

  • Documento número 1573150
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Price of Public School Choice

Autor:

Kenneth Howe

Margaret Eisenhart

Damian Betebenner

Resumen:

In Boulder, School Choice Has Enabled Some Schools to Achieve At the Expense of Others

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

7

Periodo:

Abril 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-04.txt

  • Documento número 1573151
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Beyond Self-Interest: A Democratic Core Curriculum

Autor:

James A. Beane

Resumen:

A Democratic Curriculum Is Preferable to Both Boutique and Standardized Approaches

Página:

25

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

7

Periodo:

Abril 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-04.txt

  • Documento número 1573152
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

At the Met, Students Are Choosers, the Workers, and the Learners

Autor:

Eliot Levine

Página:

29

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

7

Periodo:

Abril 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-04.txt

  • Documento número 1573153
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo