- importsource = "00131784-2002-04.txt"
- Artículo:
Customization and the Common Good: A Conversation with Larry Cuban
- Autor:
Scott Willis
- Resumen:
Customization and Standardization Are Trends In Direct Conflict. How Do We Restore a Balance In The Goals of Schooling?
- Página:
6
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-04.txt
- Documento número 1573149
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Case for Diversified Schooling
- Autor:
Ron Brandt
- Resumen:
Why We Must Offer Families More Choices In Curriculum, Governance Structures, and Schools
- Página:
12
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-04.txt
- Documento número 1573150
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Price of Public School Choice
- Autor:
Kenneth Howe
Margaret Eisenhart
Damian Betebenner
- Resumen:
In Boulder, School Choice Has Enabled Some Schools to Achieve At the Expense of Others
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-04.txt
- Documento número 1573151
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beyond Self-Interest: A Democratic Core Curriculum
- Autor:
James A. Beane
- Resumen:
A Democratic Curriculum Is Preferable to Both Boutique and Standardized Approaches
- Página:
25
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-04.txt
- Documento número 1573152
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
At the Met, Students Are Choosers, the Workers, and the Learners
- Autor:
Eliot Levine
- Página:
29
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-04.txt
- Documento número 1573153
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo