1. importsource = "00131784-2008-06.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

The Spectrum of Education Research

Autor:

Jeffrey R. Henig

Resumen:

The politicization of education research has been dispiriting, but there are encouraging signs that research is improving.

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 631314
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The New Stupid

Autor:

Frederick M. Hess

Resumen:

The "old stupid" was not using data at all. Now the pendulum has swung the other way.

Página:

12

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 631315
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Answering the Questions That Count

Autor:

David Ronka

Mary Ann Lachat

Rachel Slaughter

Julie Meltzer

Resumen:

Schools of all sizes use the essentials questions approach to become data-driven decision makers.

Página:

18

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 631316
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accountability with Roots

Autor:

George Johnson

Susan Bonaiuto

Resumen:

To be meaningful, accountability must grow out of local priorities.

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 631317
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measuring the Achievement Elephant

Autor:

Paul E. Barton

Richard J. Coley

Resumen:

Understanding the nuances of data requires seeing the whole picture.

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 631318
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Enlace directo