- importsource = "00178055-2008-03.txt"
- Artículo:
Putting the "Development" in Professional Development: Understanding and Overturning Educational Leaders' Immunities to Change.
- Autor:
Helsing, Deborah
Howell, Annie
Kegan, Robert
Lahey, Lisa
- Página:
437
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 189923
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Achievement as Resistance: The Development of a Critical Race Achievement Ideology among Black Achievers.
- Autor:
Carter, Dorinda J.
- Página:
466
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 189924
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unpacking the Placement of American Indian and Alaska Native Students in Special Education Programs and Services in the Early Grades: School Readiness as a Predictive Variable.
- Autor:
Hibel, Jacob
Faircloth, Susan C.
Farkas, George
- Página:
498
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 189925
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Capturing Authenticity, Transforming Perception: One Teacher's Efforts to Imp rove Her Students' Performance by Challenging Their Impressions of Self and Community.
- Autor:
Marinell, William H.
- Página:
529
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 189926
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The aesthetics of the oppressed/the theatre of urban: youth and schooling in dangerous times.
- Autor:
Rao, Radhika.
- Página:
549
- Sección:
Voices Inside Schools
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
78
- Número:
3
- Periodo:
Fall 2008
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2008-03.txt
- Documento número 189927
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
- Enlace directo