1. importsource = "00219584-2014-10.txt"
Se encontraron 84 resultados.
Artículo:

Evidence-Based Approaches to Improving Chemical Equilibrium Instruction

Autor:

Jodi L. Davenport

Gaea Leinhardt

James Greeno

Página:

1517

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 249702
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigation of Absolute and Relative Scaling Conceptions of Students in Introductory College Chemistry Courses

Autor:

Karrie Gerlach

Jaclyn Trate

Anja Blecking

Página:

1526

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 249703
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Valid and Reliable Assessments To Measure Scale Literacy of Students in Introductory College Chemistry Courses

Autor:

Karrie Gerlach

Jaclyn Trate

Anja Blecking

Página:

1538

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 249704
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating Quantum Mechanical Tunneling at the Nanoscale via Analogy: Development and Assessment of a Teaching Tool for Upper-Division Chemistry

Autor:

Marc N. Muniz

Maria T. Oliver-Hoyo

Página:

1546

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 249705
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Spectroscopic and Physical Characterization of Functionalized Au Nanoparticles: A Multiweek Experimental Project

Autor:

Jean-Francois Masson

Hélène Yockell-Lelièvre

Página:

1557

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 249706
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo