- importsource = "01430343-1988-04.txt"
- Artículo:
Psychological Maltreatment: Emphasis On Prevention; Is Provably More Prevalent And Potentially More Destructive Than Other Forms Of Child Maltreatment.
- Autor:
Stuart N. Hart
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-04.txt
- Documento número 1569612
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prevention And Early Intervention Through Intervention Assistance Programs: Intervention Assistance Programs Are Gaining Increasing Support As An Alternative To The Special Education Placement Oriented Service Delivery Model That Characterizes School Psychology Throughout Most Of North America
- Autor:
Michael J. Curtis
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-04.txt
- Documento número 1569613
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effectiveness Of Kindergarten Intervention Programs: A Meta Analysis: Psychologist And Educators Continue To Design And Implement Kindergarten Intervention Programs Unsubstantiated By Previous Research
- Autor:
Robert J. Lewis
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-04.txt
- Documento número 1569614
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attention Training With Individuals Groups And Classes: The Conditions Under Which Cognitively Impulsive, Responding Can Be Changed Into More Reflective Functioning Were Reviewed Systematically
- Autor:
Ingeborg Wagner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-04.txt
- Documento número 1569615
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of Children with Learning Disabilities on Luria’s Neuropsychological Test Battery
- Autor:
Miriam Rieck
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-04.txt
- Documento número 1569616
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo