1. importsource = "01430343-1996-04.txt"
Se encontraron 10 resultados.
Artículo:

Defining Bullying: Towards A Clearer General Understanding And More Effective Intervention Strategies

Autor:

C. M. J. Arora

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-04.txt

  • Documento número 1569710
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Effects Of A Chort Video Interventin On Secondary School Pupils Involvement In Definitions Of And Attitides Towards Bullyin

Autor:

Michael J. Boulton

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-04.txt

  • Documento número 1569711
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Self Esteem, Responses Style And Victization: Possible Ways Of Preventing Victimatization Through Parenting And School Based Training Pregrammes

Autor:

Sonia Sharp

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-04.txt

  • Documento número 1569712
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Buillying And The Steiner School Ethos: A Case Study Analysis Of A Group Centred Educational Philosophy

Autor:

Ian Revers

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-04.txt

  • Documento número 1569713
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Encouraging Parents’ Involvement In Their Children’s Literacy Development: A Literature Review With Implications For The Practicing Udecational Psychologist

Autor:

Flora Macleod

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1996

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1996-04.txt

  • Documento número 1569714
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo