- importsource = "01430343-1998-01.txt"
- Artículo:
The Effect Of Mathematics Self Concept On Girls’ And Boys’ Mathematical Achievement
- Autor:
Terje Manger
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-01.txt
- Documento número 1569734
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
International School Psychology Association Guidelines For The Preparation Of School Psychologists
- Autor:
Jacqueline Cunningham
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-01.txt
- Documento número 1569735
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
High And Low Referring Teachers. Two Types Of Teachers As Tests?
- Autor:
Nancy L. Waldron
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-01.txt
- Documento número 1569736
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Adolescent Violence Survey. A Psychometric Analysis
- Autor:
Paul M. Kingery
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-01.txt
- Documento número 1569737
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adolescents Between Cultures. Values Ana Autonomy Expectations In An International School Setting
- Autor:
Osvelia Deeds
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-01.txt
- Documento número 1569738
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo