1. importsource = "03601315-2007-02.txt"
Se encontraron 24 resultados.
Artículo:

A framework for lab work management in mass courses. Application to Low Level Input/Output without hardware

Autor:

Santiago Rodríguez

Juan Zamorano

Francisco Rosales

Página:

153

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

2

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-02.txt

  • Documento número 770406
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research and development of web-based virtual online classroom

Autor:

Zongkai Yang

Qingtang Liu

Página:

171

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

2

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-02.txt

  • Documento número 770407
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparing dropouts and persistence in e-learning courses

Autor:

Yair Levy

Página:

185

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

2

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-02.txt

  • Documento número 770408
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Unethical computer using behavior scale: A study of reliability and validity on Turkish university students

Autor:

Aysen Gurcan Namlu

Hatice Ferhan Odabasi

Página:

205

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

2

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-02.txt

  • Documento número 770409
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of computer-assisted instruction on students’ achievement in Taiwan: A meta-analysis

Autor:

Yuen-kuang Cliff Liao

Página:

216

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

48

Número:

2

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-02.txt

  • Documento número 770410
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:13 a. m.
  • Enlace directo