1. importsource = "03601315-2008-12.txt"
Se encontraron 90 resultados.
Artículo:

The role of experience and innovation characteristics in the adoption and continued use of e-learning websites

Autor:

Hsiu-Li Liao

Hsi-Peng Lu

Página:

1405

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 92797
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Too much computer and Internet use is bad for your grades, especially if you are young and poor: Results from the 2001 Brazilian SAEB

Autor:

Jacques Wainer

Tom Dwyer

Rodrigo Silveira Dutra

Andre Covic

Página:

1417

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 92798
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Personalized multi-student improvement based on Bayesian cybernetics

Autor:

Vassilis G. Kaburlasos

Catherine C. Marinagi

Vassilis Th. Tsoukalas

Página:

130

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 92799
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessing creative problem-solving with automated text grading

Autor:

Hao-Chuan Wang

Chun-Yen Chang

Tsai-Yen Li

Página:

1450

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 92800
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Enabling teachers to explore grade patterns to identify individual needs and promote fairer student assessment

Autor:

Sorelle A. Friedler

Yee Lin Tan

Nir J. Peer

Página:

1467

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

51

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2008

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2008-12.txt

  • Documento número 92801
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo