1. importsource = "09388982-1995-03.txt"
Se encontraron 12 resultados.
Artículo:

Differentiating Low Achieving Students: Thoughts On Setting The Record Straight, More Than Years Ago

Autor:

Bod Algozzine

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

10

Número:

3

Periodo:

Verano 1995

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1995-03.txt

  • Documento número 1569490
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Setting The Record Straight On Learning Disability And Low Achievement, The Tortuous Path Of Ideology; As Part A Large Research Agenda Related To Assessment And Intervention In The Area Of Learning Disabilities

Autor:

Kenneth A. Kavala

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

10

Número:

3

Periodo:

Verano 1995

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1995-03.txt

  • Documento número 1569491
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Multicultural Issues And Attention Deficit Disorders; Present A Wide Range Of Challenges, Problems, And Opportunities For Educators Due To Their Diverse Back Grounds, Learning Styles, And Unique Assessment Needs

Autor:

James V. Wright

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

10

Número:

3

Periodo:

Verano 1995

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1995-03.txt

  • Documento número 1569492
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Legal Protections For Individuals With Learning Disabilities; To Insure That Students With Learning Disabilities Receive Appropriate Services, School Personnel, Parents, And Students Advocates Must Be Knowledgeable About The Legal Rights And Protections That Pertain To These Students

Autor:

Rhia Robert

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

10

Número:

3

Periodo:

Verano 1995

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1995-03.txt

  • Documento número 1569493
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Getting Ready For Inclusion; Is This Article, We Summarize A Series Of Investigations That Addressed Teacher And Students Perceptions Of Instructional For Students With Diverse Learning Needs

Autor:

Jeanne Shay Schumm

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

10

Número:

3

Periodo:

Verano 1995

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1995-03.txt

  • Documento número 1569494
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo